7 Maj

Mitt i veckan har det blivit, idag är ögonlocken tunga men det ordnas med en stor kopp kaffe. Idag jobbar jag till 16.45 inte så farligt länge. Ikväll kommer svärmor och hennes man hem från sin semester, men vi kommer inte ses för ens i morgon efter som de kommer hem så sent. Dem har säker haft en härlig vecka på gran canaria och väldigt brun har de nog också blivit. 

Igår var jag till frisören det blev aldrig av i söndags då färgen som jag brukar ha inte fanns, men i går blev det av och man känner sig som en helt ny människa när man får bort den där hemska utväxten och fräscha upp håret lite det gör jag nu hos fina frida på snyggirossön bild får ni dock senare på hur det blev.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0