6 Juli

I morse vid halv 7 så var jag ut med Armani sedan, blev det en promenad med musik i öronen de var inte alls du t, sedan tvättade jag några maskiner. 

Städade undan och kokade ägg till frukost, så denna dör middag var jag väldigt effektiv. Sedan vid elva när tvätten var klar åkte vi till svärmor och där har vi spenderat hela vår söndag, Armani har fått varit lös och han har varit väldigt duktig på att lyssna. 

Det blev många timmar i solstolen idag, somnade till och med en stund och de gjorde nog svärmor med. 

Vi har haft en väldigt bra och mysig dag idag. Niklas jobbar denna vecka sedan går även han på semester. Och jag är ledig i morgon och de känns så himla skönt. Har planerat in en dag på utebadet och sedan skall det hinnas med en fika.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0