1 Augusti

Vad fort denna sommar går, redan Augusti bäst att ta vara på tiden så gott man kan. Idag är jag och min man lediga ( känns fortfarande lite ovant att både skriva och säga) har inte riktigt fattat det än. 

Idag är det även lite svalare ute, har inte mig emot, skönt att få andas frisk fräsch luft. 

Ikväll låter de som vi ska på yran, just nu kändes de inte så lockande. Jag är mer en person som gillar att va hemma, dock så älskar jag att resa. Men vi får se hur vi känner. Nu ska vi först njuta av dagen 


En bild på sista frukosten vi åt i New York amerikans pannkaka med jordgubbar, bacon, smör, lönnsirap, blåbärssylt,jordgubbssylt och även te och ett glas juice, jag åt väldigt lite fattar inte hur man ska få i sig allt detta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0