29 Mars

Igår vid halv 10 kom vi fram till härliga blåsjön, jag var super trött halv sov i bilen på väg upp. Så när vi kom fram då gick jag och la mig har nog aldrig somnat så fort. 

Vaknade vid sju men det kändes lite tidigt så ja somna om och vaknade halv 9 och då var det dag art kliva upp och göra i ordning frukost äggsmörgås och kaffe mums. 

Sen så packade vi ihop det vi skulle ha med oss ut sen for vi ut på mesvattnet, där gjorde vi varma mackor och korv med bröd och te. Armani sprang runt och kollade läget, jagade fåglar, skällde på skotrarna som åkte förbi. 

Vi satt några timmar där sedan blev vi frusna så vi åkte hem, jag körde och kullarna fick åka pulka bakom fick toppen. När vi kom hem så började solen titta fram så då satt vi ute och njöt, jag blev super trött och la mig inne på soffan och somnade en timme sedan blev det grillning nr 2 det middagen de så gott och väldigt smidigt. Satt ute en stund till men sedan när det börja blåsa och solen försvann gick jag in och läste en bok och Armani låg och sov på mig han var trött efter en dag ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0