8 April

Så var denna tisdag förbi, jag har haft måndag idag det är ju ganska skönt annars brukar man alltid lugga en dag före. Hade kort dag idag kom hem vid kvart över 3 det var väldigt skönt få lite vardagssysslor gjorda, myst med Armani, ordnat så middagen stod klar på bordet när Niklas kom hem, det händer nästan aldrig han är alltid hemma före mig. I morse var jag så trött och det höll i sig hela förmiddag men nu när man skall sova ja då är man pigg märkligt det där. Ikväll har jag provat lite kläder det är så himla kul att testa och matcha olika kläder 
Ett smakprov dock en väldigt dålig bild, skall försöka sätta upp systemkameran på stativet så man kan få bra bilder, blir enklare nu också när det är ljusare ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0