24 April

Bitter över tidningen Amelia 
Jag hade beställt ett erbjudande 5 nr för 99 kr var erbjudandet, men det fortsatte och skicka dessa ursäkta ordet men jävla tidningar till mig men ingen faktura dök upp med tidningen, utan sedan efter typ ytligare 5 jävla tidningar kom en räkning på 250 kr för något JAG INTE BESÄLLT  ånger rätt på 5 dagar. Ringde dit och han på kundtjänsten sa att det är ännu en tidning på väg efter det kan jag sägs upp skiten närmare 300 kr för ingenting jag beställt. Kollar sedan status på deras hemsida och där står tillsvidare prenumet även fast jag bara beställt 5 jävla nr hur är dretta möjligt, de skulle kunna skickat ut en förfrågan om jag ville fortsätta prenumerationen men man har ju inte ens ett jävla val, blir så jäkla irriterad över detta, det är därför de står att de är Sveriges mest sålda tidning bullshit de lurar ju folk på ett fult sätt. Så mitt råd om du mot för modan måste köpa denna tidning besök ica eller något liknande så slipper DU bli lurad 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0