17 Oktober

Tänkte ta upp det här med tandställning. Jag valde att sätta in tandställning för att jag vill ha fina och raka tänder. Detta är något jag har tänkt på i många år och nu har det äntligen blivit gjort. Jag valde vita fästen i stället för de vanliga, jag får göra återbesök ca var 12 vecka. Jag satt in den 5 oktober det kändes inte något medan han satt in den, men sen blev det lite ömt i ca en vecka, men ja trodde det skulle göra jätte ont men det har det inte gjort. Och inte har det skavt något heller som tur är. Jag har iaf fått världens bästa tandläkare han är proffsig, skämtsam och lättsam. Jag är så glad att jag har gjort det ja blir glad varje gång ja ser tandställningen när ja kollar i spegeln. Och tänk då när man börjar att se resultat ja kommer få ha den i ca 1 1/2 år men det är inte så länge egentligen eftersom man har tänderna hela livet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0