18 Maj

Sårbar snart denna helg slut, idag har det varit sommarvärme vi har myst, solat och ätit jordgubbar det är så himla gott. 

Vi var även och hälsade på Niklas mormor som fyller 83 idag, hon var trött men hon hängde ändå med när vi pratade. 

Ikväll har vi tagit det lugnt jag har mest suttit på balkongen och läst samt kanske fått lite färg på kroppen, hoppas på det iallafall, även Armani var med och solade våran lilla soldyrkare. 

I morgon är det måndag och de känns inge vidare alls faktiskt, det var ett tag sedan jag kände att det tar emot väldigt mycket att jobba. Denna vecka har jag även telefon vecka 👎 vi får hoppas vd kan bara susar förbi imorgon börjar jag 9.45 och slutar 19 har två såna pass denna vecka. 

Hade glass premiär i helgen en av mina favorit glassar blev det

Vilken är din favorit? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0