10 Februari

Lite funderingar om jobb, det är väldigt svårt att bestämma vad man skall satsa på för jobb, det är en då 8 timmar per dag (40 timmar i veckan) man skall spendera på jobbet och då är det väldigt viktigt att man är nöjd och trivs på sitt jobb, jag vill även ha ett jobb med bra lön så att man får det bra när man blir gammal. Men jag har inget som jag känner att det här vill jag verkligen bli, hur skall man göra då? Det är en fundering jag tänker på dagligen, vad skall man göra med sitt liv, man vill få ut det bästa och inte ångra att man inte vågade att ta steget. Så det blir att fundera ännu mera och känna vad jag vill göra, efter det har kommit då är det bara att ta tag i det och förverkliga sin dröm 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0