6 Oktober

Lördag som har bestått av riktigt höst väder med regn och rusk, men det är väl det som är höst. Igår gjorde jag något som jag har längtat och tänkt på väldigt länge så igår blev det av  jag fick tandställning i övre tandraden, känns så himla bra att jag äntligen har gjort det. Det tog en timme då började vi med att ta röntgen bilder sedan före bilder kul att se på sedan när allt är klart. Sedan var det bara att sätta dit tandställningen ja valde porslin fästen istället för vanliga i metall, de ska synas lite mindre med porslin fästen eftersom de är vita. det kommer komma bilder på före under och efter sedan. Det har ömmat lite i tänderna men det kommer släppa, och vissa saker får jag inte äta som tex kola, morötter, baguette men det är inga problem bara jag får fina tänder 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0